THE MEATLOVERS

“Vlees van wereldklasse, gewoon bij jou thuis.” Dat is de propositie van The Meatlovers. Wij werden gevraagd hen te ondersteunen op gebied van social media. Dat bleek al snel niet genoeg. Inmiddels zijn we online partner over bijna het hele online spectrum. Community management, influencer marketing, Meta, TikTok en Pinterest advertenties en contentcreatie.

 

Community management / Influencer marketing

Het doel in eerste instantie was om de online The Meatlovers community te vergroten en te versterken. Oftewel, iedere klant moet ambassadeur worden van The Meatlovers. Hoe ga je dat bewerkstelligen? Onze keuze was om influencermarketing als doel in te zetten. Inmiddels is The Meatlovers een naam die veel rondbazuint wordt in de online BBQ community. Mede door de vele influencers die wij benaderd hebben.Uit deze veelal vluchtige samenwerkingen zijn er ook een aantal mensen blijven hangen. Influencers die het ontzettend leuk vinden om voor The Meatlovers en zelfs trotse ambassadeurs zijn geworden. Zulke vaste samenwerkingen met mensen zelf een online community hebben zijn ontzettend belangrijk om het merk op de juiste manier uit te dragen. Dagelijks contact met deze groep is daarom ook noodzakelijk en dat is precies wat wij doen!

 

Meta, TikTok en Pinterest advertenties

Voor The Meatlovers stellen wij alle online social campagnes in. Natuurlijk worden er na uitgebreid testen conclusies getrokken en sommige social media niet meer gebruikt. Op dit moment is Meta het meest succesvolle platform gebleken wat betreft conversiegerichte campagnes. Iedere week fluctueert de ROAS (Return On Ad Spend) en dat heeft met super veel factoren te maken. Denk hierbij aan het weer, de week- en maanddeals, lopende samenwerkingen met influencers of BN’ers en soms zelfs aan winacties.

 

Contentbeheer & -creatie

The Meatlovers heeft naast ons als bureau ook een uitgebreide marketing afdeling waar het team zich voornamelijk met content bezighoudt. Omdat wij iedere dag in de content zitten die we gebruiken om te adverteren en organisch plaatsen op alle kanalen is een goed beheer van content noodzakelijk. Iedere influencer, reclamebureau en de marketingafdeling van The Meatlovers stuurt ons alle content die beschikbaar is. Zo hebben wij altijd zicht op de beschikbaarheid van content. Door middel van een juiste planning in alle activiteiten weten we dus bijvoorbeeld of er over een aantal weken genoeg content is om bijvoorbeeld een deal te promoten. Is die er niet? Dan worden er mensen aan het werk gezet door ons. De marketing afdeling van The Meatlovers, een influencer die prachtige beelden kan schieten of misschien wel een externe partij die gespecialiseerd is in videobewerking.

A title

Image Box text

A title

Image Box text

A title

Image Box text